Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vind je in onze privacyverklaring.

Bezorgen / verzendkosten

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    De status van uw bestelling kunt u terugvinden met de track-en-trace code.

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

    Ja natuurlijk, Voor iedere bestelling maken wij een track en trace code aan.
    Onze pakketten worden verstuurd via DHL.
    Zodra de verzending is aangemaakt krijgt u een track en trace toegestuurd.
    Deze wordt de ochtend na de bestelling zichtbaar.

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Natuurlijk, u kunt de bestelling ophalen op ons hoofdkantoor in Roosendaal.

    Alle onderdelen op onze website zijn al gedemonteerd en liggen klaar op ons hoofdkantoor in Roosendaal. Voor u het gewenste onderdeel wilt komen ophalen dient u hem eerst te bestellen of te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

     

    Het bezoekadres is:

     

    Focus Automotive

    Borchwerf 6A

    4704 RG Roosendaal

     

    Het onderdeel reserveren?

    Om het onderdeel te reserveren kunt u contact opnemen met een van onze collega’s op 0165-745 085.

  • Wat is de levertijd?

    Voor 13:00 uur besteld op werkdagen?

    Dan verzenden wij uw bestelling nog dezelfde dag!

    Levertijd binnen Nederland: meestal 1-2 werkdagen.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten staan aangegeven in de winkelwagen.
    Staan de verzendkosten niet ingevuld kunt u altijd contact opnemen met een van onze collega’s op: 0165-745 085

     

    Auto-onderdelen zijn vaak kwetsbaar en vereisen zorgvuldige verpakking met extra bescherming om schade te voorkomen. Daarnaast werken wij met snelle pickup-diensten om een vlotte levering te garanderen. Deze combinatie van zorgvuldige verpakking en snelle service zorgt ervoor dat de verzendkosten iets hoger zijn, zodat uw onderdelen veilig en op tijd aankomen.

     

    Daarnaast houden wij onze prijzen laag, om het te compenseren met de verzendkosten.

Ontwerp en realisatie door Every Day