Ontwerp en realisatie door Every Day
Klantenservice
Retourneren
-
Diagnosefout
Wij bieden geen garantie voor diagnosefouten. Onderdelen kunnen niet retour bij een diagnosefout, zonder uitzonderingen.
Onderdelen bestellen op basis van een ‘match-kans’ biedt geen garantie. Neem altijd contact op voor de juiste toepasbaarheid.
-
Verzendkosten
De verzendkosten zijn ten allen tijden voor de klant tenzij anders aangegeven door een van de medewerkers van focus automotive.
Auto-onderdelen zijn vaak kwetsbaar en vereisen zorgvuldige verpakking met extra bescherming om schade te voorkomen. Daarnaast werken wij met snelle pickup-diensten om een vlotte levering te garanderen. Deze combinatie van zorgvuldige verpakking en snelle service zorgt ervoor dat de verzendkosten iets hoger zijn, zodat uw onderdelen veilig en op tijd aankomen.
-
Omruilservice
U stuurt het product op verzoek van Focus terug.
Op het moment dat dit product terug is wordt het product gecontroleerd en wordt het vervangend product afgestuurd. -
Retourprocedure
Bij een defect of verkeerd product dient u altijd contact op te nemen met een medewerker van Focus Automotive.
Wij zullen eerst proberen een vervangend product te leveren. Is dit product niet meer leverbaar, dan kunt u ervoor kiezen om het bedrag terug te ontvangen.
Wanneer de retour is goedgekeurd door een van onze collega’s, vragen wij u het product terug te sturen met een kopie van de factuur en uw rekeningnummer.